Tuesday 31 January 2012

cabaran

Semakin hari berat badanku semakin bertambah dengan jayanya. Sahabatku, Zairil pun dah menegur keadaan fizikalku selepas selang 3 minggu kamek duak manning di Mulu. Huhuhu... Tang cepat jak aku membiakkan lemak-lemak dalam tubuh badanku.


Riso nyawa kamek eh.. Sabtu lepas, aku melihat foto Ngah Ajan. "Kurus juak ow. Kali foto lamak kata dalam hatiku." Hmm.. rupa-rupanya yalah foto terkininya. Berjaya kurangkan berat badannya dari 109kg ke 77kg.


Macam biasalah, aku mula mengorek rahsia. Jawapannya adalah:

Ada pelbagai jenis perisa


Aku pun berminat juak. Dengan harga yang berbaloi bagi aku untuk memulakan proses Weight Loss sik salah untuk mencuba dan komited. Mun diikut set permulaan RM400 ++. Tetapi aku hanya mengambil set RM296 jak. 


Toklah foto terkini aku dengan berat badanku 86kg. Foto tok pake aku bandingkan dengan keputusan akan datang.
Semoga usaha aku ini akan berjaya. Targetku untuk membuang sebanyak yang boleh. 

No comments:

Post a Comment