Saturday 24 March 2012

Siri ke 3

Alhamdulillah dalam usiaku meniti permulaan 30 tahun pada tanggal 23 Mac 2012. Bermulalah siri ke 3 dan tidak akan dapat diputar kembali. Terima kasih kepada mak & ayah yang telah banyak berkorban dan menyokongku dalam kehidupan selama ini.


Segala suka duka telah kami lalui bersama dan alhamdulillah keluarga kami aman damai. Jika diimbas kembali zaman kanak-kanak, kadangkala aku merasakan tidak puas untuk menikmatinya. Semuanya berlalu dengan pantas tanpa disedari.


Permulaan siri 3 ini, aku berazam untuk menjadi seorang yang lebih matang dan mempelajari untuk memperbaiki diri menjadi yang lebih baik. Banyak kekurangan dalam diriku yang perlu diperbaiki. Untuk mendapat satu keputusannya, tidak dapat dilakukan dengan drastik. Biarlah perlahan-lahan dulu.


Selain itu juga, aku berharap jodohku akan kesampaian. Kini aku siap sedia untuk memikul tanggungjawab dalam sesebuah rumahtangga. Semoga Allah akan kurniakan jodoh yang baik kepadaku walaupun aku bukanlah seorang lelaki yang baik. Diharapkan kekuranganku dapat ditampung dengan kelebihan pasanganku untuk menjadi sempurna.


hari terakhir pada usiaku 29 tahun

terkini pada 23.03.2012

No comments:

Post a Comment